reklama

Za káblovku od UPC asi ušetrím až nabudúce...

Začiatkom augusta, po prečítaní článku Matúša Tekeľa - "Ušetrite na káblovej televízii" som sa potešil, že konečne aspoň na pár mesiacov nebudem musieť platiť vysoké poplatky za káblovku. Mám totiž aktivovaný "Rozšírený súbor" od UPC, za ktorý platím 450,- Sk mesačne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

UPC som si "dobrovoľne" v roku 2003 vybral len preto, lebo v lokalite kde bývam iná alternatíva nie je a ani v tom čase nebola... Iní poskytovatelia tam totiž buď nemajú pokrytie, alebo pre danú mestskú časť neposkytujú svoje služby.

A tak som sa teda vybral 03.08.06 do zákazníckeho strediska UPC, aby som si overil priamo na mieste, či daná možnosť funguje aj v Košiciach :)

Bolo mi potvrdené, že daná akcia pre nových zákazníkov (zľava z mesačného poplatku na 18 mesiacov) skutočne prebieha do konca augusta, avšak (ako to doplnil neskôr do článku aj Matúš Tekeľ,) ak by som sa chcel odpojiť a následne znova zapojiť, stanem sa síce "novým zákazníkom", ale nestíham to zrealizovať v čase platnosti akcie, kvôli výpovednej lehote ktorá trvá mesiac pri výpovedi zmluvy.

A tak som sa teda rozhodol pre alternatívu B a síce, že prípojku káblovej televízie jednoducho prepíšem na manželku a svoju zmluvu zruším. Dostal som súhlasnú odpoveď: "Za týchto okolností nie je problém - bude sa na to vzťahovať akciová ponuka, keďže manželka by spadala do kategórie - nový zákazník."

Prešlo pár dní, vzhľadom na moje pracovné vyťaženie a následne aj dovolenkovú sezónu sa mi podarilo s manželkou do UPC v Košiciach osobne prísť až pred pár dňami (ale stále počas platnosti akcie). Pri predostretí "môjho plánu" mi však bolo povedané, že idem žiaľ neskoro... Pretože možnosť prepísať prípojku káblovej televízie UPC na člena rodiny bola zrušená začiatkom augusta - okolo 04.08.2006. V centrále UPC totiž vraj prišli na to, že sa to (prepis prípojky na člena rodiny) rozšírilo na Slovensku ako "mor" a tak akcia vraj strácala svoj zmysel a účinok...

A tak som nakoniec zo zákazníckeho centra UPC odišiel so "základným súborom" a dúfam, že raz (ale kedy?) konečne budú v UPC myslieť pri rôznych akciách aj na svojich "verných zákazníkov"...

Peter Herman

Peter Herman

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otec, manžel, muž, človek - ktorý na otázku: Si spokojný so životom aký žiješ? - odpovedá: Som! Zoznam autorových rubrík:  PolitikaFotografieZo životaPostrehyĽudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu