reklama

Banka, za ktorou vraj idú najlepší, mala dnes online kŕče

Čo myslíte, koľko trvá, kým urobíte platobný príkaz prostredníctvom Internet bankingu? V tom dnešnom prípade v pohode aj celé dopoludnie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Začalo sa to úplne nevinne :) Chcel som dnes ráno urobiť len pár prevodov z účtu prostredníctvom Internet bankingu a ísť za povinnosťami. Ale doteraz sa mi to žiaľ nepodarilo...

Kŕče, ktoré som spomenul v nadpise, začali online už po prvom pokuse o prihlásenie - zadal som PID, heslo a čakal na autorizačnú sms. Ale zbytočne :) Namiesto toho som zbadal modrú obrazovku s nejakou chybou o tom, že sa im nepodarilo s niečím spojiť, a že mám kontaktovať Dialog. (žiaľ neurobil som si screenshot, lebo som nepredpokladal, že to bude až také vážne..:)

Skúsil som to teda ešte raz, ale s rovnakým výsledkom... Tak som sa teda rozhodol na ten Dialog nakoniec predsalen zavolať.

Najprv som pár minút dookola počúval melódiu s vianočným motívom a želaním príjemných sviatkov, až nakoniec to prišlo, k slovu sa dostala aj "práve voľná, živá operátorka :)" Po mojej otázke, čo sa deje s Internet bankingom, že nie je možné prihlásenie, som dostal vyčerpávajúcu odpoveď: "Vieme o tom, riešime to, popoludní by to malo byť v poriadku." Na to som sa zmohol len na jediné: "To myslíte vážne, že až popoludní???"

S nádejou som pokus o prihlásenie zopakoval neskôr, ale to som striedavo v jednotlivých krokoch prihlasovania (či už pred, alebo po zadaní autorizačnej sms) videl takéto obrazovky:

HTTP 500 Internal Server Error


The website cannot display the page

Most likely causes:

» The website is under maintenance
» The website has a programming error.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Error TB
Error TB 

Okolo 11tej som to skúsil opäť - snáď do tretice sa to podarí :) Ale omyl, tentokrát som dostal ďalší Server Error:

"This server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a misconfiguration. Please ask the administrator to look for messages in the server's error log."

Počkám teda do popoludnia na stabilnejšiu funkčnosť Interner bankingu spomenutej banky, pretože vďaka tejto náhodnej funkčnosti nemám odvahu prevody zrealizovať. A nemám ani chuť robiť operácie s IB stále dookola :)

A snáď po včerajšej technickej údržbe ktorú v TB robili (v IB mali nedostupné inkasá a trvalé príkazy vo večerných hodinách), a po dnešných ranných online kŕčoch, to už pobeží tak, ako sme boli bežne zvyknutí.

Peter Herman

Peter Herman

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otec, manžel, muž, človek - ktorý na otázku: Si spokojný so životom aký žiješ? - odpovedá: Som! Zoznam autorových rubrík:  PolitikaFotografieZo životaPostrehyĽudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu